System Kubito powstał w 2011 roku. Przez 3 lata nie udostępnialiśmy go publicznie. System był wykorzystywany do normalnej obsługi klientów w 2 biurach podatkowych oraz kilku innych firmach, którym udzielaliśmy przez ten czas intensywnego wsparcia. Od początku wykorzystywaliśmy system także do obsługi własnej księgowości. Łącznie system obsługiwał około 50 podmiotów gospodarczych różnej wielkości. Wprowadzono w tym czasie około 100 tys. dokumentów zawierających ponad 350 tys. zapisów (dekretów).
System przeszedł bezbłędnie fazę testów. W dniu dzisiejszym udostępniamy publicznie system Kubito. Jeżeli jesteś zainteresowany – skontaktuj się z nami.
Niniejszy blog poświęcamy informacjom o rozwoju oprogramowania Kubito. Będziemy publikować tu informacje o aktualizacjach oprogramowania oraz wszelkich zasobach związanych z systemem, które udostępnimy w przyszłości. Z czasem pojawią się tu porady dotyczące metod rozwiązywania problemów lub usprawniania pracy z aplikacją.
Leave a Reply